خریداران در فروشگاه های متفاوت با قیمتهای مختلفی برای کالاهای مشابه مواجه میشوند و سوال همیشگی این است که آیا گرانی محصول دلیل بر کیفیت بالاست و یا ارزانی و قیمت پایین دلیل بر عدم مرغوبیت و بی کیفیتی.....
پاسخ این سوال همیشه یکسان نیست. برخی موارد واقعا ارزانی بی دلیل نبوده و کیفیت پایین است و برعکس.
در خصوص عطر و ادکلن هم این موضوع صادق است. در اینجا توضیحاتی در خصوص دلایل قیمت های مختلف عطر در فروشگاه های مختلف را بیان میکنیم.
عوامل تاثیر گذار در قیمت عطر :
1. شرکت تولید کننده و برند یکی از موثرترین عوامل است. شرکتی مثل لوزی بالاترین قیمت را جهت محصولات خود دارد، هرچند همه عطرهای لوزی کیفیت یکسان نداشته و شامل top, hi و .. است. ضمن اینکه بهترین عطر همیشه لوزی نیست، چون مبدع همه رایحه ها شرکت لوزی نیست.
2. همه عطرها به میزان اندکی نیاز به حلال و یا اصطلاحا فیکساتور دارند، برخی از فروشگاه ها مقدار زیادی فیکساتور اضافه میکنند و با این روش قیمت کاهش مییابد ولی نتیجه آن کاهش ماندگاری عطر است.
3. برخی از فروشگاه ها هزینه های بالایی از قبیل اجاره، حقوق و .. دارند که طبیعتا از مشتری و با بالا بردن قیمت عطر جبران میکنند.
4. دلایل دیگری از جمله حراج، فروش ویژه و ... نیز تاثیر گذار است.
فروشگاه عطرسیبا همواره در تلاش است بهترین رایحه از شرکت های تولید کننده معتبر مثل لوزی، پارفاروم، بل، اکسپرشنز و ... را تامین نماید و خود را محدود به یک شرکت ننموده است. از طرفی بدلیل اینترنتی بودن، هزینه ها عطرسیبا پایین است. همچنین با کاهش سود، در تلاش است عطر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد تا بجای یکبار فروش و کسب سود، عطر سیبا انتخاب همیشگی مشتریان عزیز باشد. این دلیل قیمت های مناسب و رقابتی فروشگاه اینترنتی عطر سیبا است.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |